Favorite Porn Stars!

The title says it all.... whatever. If it doesn't fit anywhere else post it here.
User avatar
Harrenhal
Fresh Kill
Fresh Kill
Posts: 805
Joined: Mon Dec 14, 2015 3:19 pm

Re: Favorite Porn Stars!

Post by Harrenhal » Fri Sep 09, 2016 4:18 pm

Artpop wrote:
Harrenhal wrote:I said there's the godamn door, now get the fuck out of this shit. I am totally repulsed by this friggin' gay porn shit. So much Image. I think they look like male Barbie dolls from Planet Plastic
And, I care because...

?
You should because those are "men" who are all more or less fugly Justin Bieber-lookalikes, invading our retinas straight from Planet Plastic. It just hurts the senses, don't you get it? Yeah, prolly not. :lol:
I would jizz on you if I were a man. I would jizz on everything, if I had a penis for one day. Oh man, I bet that feels so good. You guys are so lucky.
Voodoo Dolly

User avatar
Artpop
Not Dead Yet
Not Dead Yet
Posts: 81
Joined: Fri Aug 12, 2016 9:40 pm
Contact:

Re: Favorite Porn Stars!

Post by Artpop » Sat Sep 10, 2016 2:43 am

Harrenhal wrote:those are "men" who are all more or less fugly Justin Bieber-lookalikes
Are you high or something? On any interesting experimental medication?

Harrenhal wrote:invading our retinas straight from Planet Plastic. It just hurts the senses
If there is such a planet that produces nothing but gentlemen like these: I want to go to there.

Harrenhal wrote:don't you get it? Yeah, prolly not. :lol:
I'm still waiting for the part where you explain why I'm meant to care about your histrionic reaction to these photos.
"Save a piece of chocolate cake for Sandy!!"

"Good times, bad food"

User avatar
Harrenhal
Fresh Kill
Fresh Kill
Posts: 805
Joined: Mon Dec 14, 2015 3:19 pm

Re: Favorite Porn Stars!

Post by Harrenhal » Sat Sep 10, 2016 6:01 am

Artpop wrote:
Harrenhal wrote:those are "men" who are all more or less fugly Justin Bieber-lookalikes
Are you high or something? On any interesting experimental medication?

Harrenhal wrote:invading our retinas straight from Planet Plastic. It just hurts the senses
If there is such a planet that produces nothing but gentlemen like these: I want to go to there.

Harrenhal wrote:don't you get it? Yeah, prolly not. :lol:
I'm still waiting for the part where you explain why I'm meant to care about your histrionic reaction to these photos.
Image
Acutally, I do get high. On recurring posts like yours. Hence, keep 'em coming. :lol:
I would jizz on you if I were a man. I would jizz on everything, if I had a penis for one day. Oh man, I bet that feels so good. You guys are so lucky.
Voodoo Dolly

User avatar
Mayday
The Living Dead
The Living Dead
Posts: 4768
Joined: Mon Oct 26, 2009 6:29 pm
Location: Mega-City One

Re: Favorite Porn Stars!

Post by Mayday » Sat Sep 10, 2016 10:39 am

OMG arguments in the porn star thread. What IS this world coming to?!?!!? :roll:
Image
Image

User avatar
Harrenhal
Fresh Kill
Fresh Kill
Posts: 805
Joined: Mon Dec 14, 2015 3:19 pm

Re: Favorite Porn Stars!

Post by Harrenhal » Sat Sep 10, 2016 11:32 am

Mayday wrote:OMG arguments in the porn star thread. What IS this world coming to?!?!!? :roll:
As you wish...

Ella Hughes

Image

Image

Image

Image
I would jizz on you if I were a man. I would jizz on everything, if I had a penis for one day. Oh man, I bet that feels so good. You guys are so lucky.
Voodoo Dolly

User avatar
ItsAScreamBaby
Fresh Kill
Fresh Kill
Posts: 133
Joined: Tue Aug 23, 2016 1:27 pm
Location: London, England

Re: Favorite Porn Stars!

Post by ItsAScreamBaby » Thu Sep 15, 2016 5:01 am

Dillion Harper. Very nice.

Image
Image

User avatar
travisbickle
Fresh Kill
Fresh Kill
Posts: 840
Joined: Mon Jan 31, 2005 1:21 pm
Location: Florida
Contact:

Re: Favorite Porn Stars!

Post by travisbickle » Thu Oct 27, 2016 9:35 pm

Penny Brooks (AKA Alice White)

Image
Image


Damn near impossible to find any decent non nudies, so that'll have to do.

User avatar
Freddy_Lives
Rotting Corpse
Rotting Corpse
Posts: 1405
Joined: Sun Jan 12, 2003 10:31 pm
Location: Kansas City

Re: Favorite Porn Stars!

Post by Freddy_Lives » Tue Nov 15, 2016 9:19 pm

Malena Morgan

Image

Image

Image

Image
Image

User avatar
travisbickle
Fresh Kill
Fresh Kill
Posts: 840
Joined: Mon Jan 31, 2005 1:21 pm
Location: Florida
Contact:

Re: Favorite Porn Stars!

Post by travisbickle » Wed Dec 28, 2016 1:30 am

Leah Gotti

Image
Image
Image

Too damn hot for porn.

User avatar
Flagg
Rotting Corpse
Rotting Corpse
Posts: 1300
Joined: Tue Sep 29, 2009 1:10 pm

Re: Favorite Porn Stars!

Post by Flagg » Fri Jan 06, 2017 10:58 pm

Mary Moody (cam girl)

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Cam girls normally ain't my thing but Mary here is an adorable little doll who loves to make herself squirt, she also rocks a bush Image.
Image
Image

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest