Holy Crap! Full Length ‘Godzilla’ Trailer Is Here And It’s HUGE!!!

Godzilla_Banner_2_25_14

Updated Wow! A new trailer just dropped for the Gareth Edwards Godzilla remake and it’s huge! I love how it gives such a great sense of the chaos he can cause without giving away all of the film’s money shots!

Monsters‘ Gareth Edwards directs the all star cast including Elizabeth Olsen, Bryan Cranston, Aaron Johnson, Juliette Binoche, David Strathairn, Ken Watanabe, Richard T. Jones, Sally Hawkins, Akira Takarada, Victor Rasuk, Yuki Morita, and C.J. Adams.

In theaters May 16, 2014, an epic rebirth to Toho’s iconic Godzilla, this spectacular adventure pits the world’s most famous monster against malevolent creatures who, bolstered by humanity’s scientific arrogance, threaten our very existence. Making his first appearance in 1954 (Gojira) Godzilla is a giant monster that lives in the sea that comes from the ocean to feed on mankind.

Check it out below along with over a dozen new images!

  • morehorror4me

    yes, please

  • UndeadRaziel

    Holy shit holy shit holy shit!!!

  • RicoThor

    Amazing..

  • ThrashKid

    I seriously started crying from happiness.

    • Kwonkicker

      You too? Dude I am STILL tearing up!!!!!!!

      • minya

        Me too! For real, I admit it! I don’t know when I’ve been this excited over a trailer, I’m 46 years old I feel 16 again!

  • K-Dogg

    Holy Fuck this looks amazing !!!!

    • Kwonkicker

      AMEN BRO!!!

  • Abes

    Mr. White, talking about getting stoned, jupííí!

  • djblack1313

    FUCKING AWESOME!

  • flesheater24

    I am calling out of work for this one :) for sure. I had ot watch it 5 times straight to witness all the amazingness. I’m so proud of this movie to happen :) we finally get a legit really well made godzilla movie. I hope this is the start of a whole new saga for our generation. :) I grew up on G-man an i am almost 30 :)

  • Cezseldher

    Everytime I see monsters in movies, I go like “MEH”, I don’t pay too much attention, but… HOLYMOTHEROF… I want to see Godzilla, this looks beyond epic.

  • Wolvenmist

    Just like everyone else. I…… Want…… Now!!!!!!! May can’t get here soon enough.

  • http://mitchmacready.blogspot.com/ Zombie-Killa

    Just take my money now. Just take it.

    I don’t care how much it costs. The theater can print whatever price they choose on the ticket, and I will pay it. EPIC trailer.

  • Remember-Slithis

    Imax and 3D for me for this one!This will be awesome!

  • Polsdofer

    Mother of god I have goosebumps and tears in my eyes. Saying this is a amazing dosent do it justice, words cant describe how awesome this is.

    I wish the Teenage Mutant Ninja Turtles trailer would come out already, i feel like they are slacking on trying to get it out after see two Godzilla trailers. I predict tomorrow their will be one, i hope i’m right.

  • GothicGuido

    lol I love how there is literally no hate on this page. Nobody saying “well they could do this better or do that better” It’s god damn Godzilla and it’s being done right! Good God I haven’t been this pumped for a movie in ages.

  • Ravinus

    This trailer dissolved all of my cynicism. This looks fucking amazing!

  • braker1976

    Umm….was that a brief glimpse of Rodan or Mothra falling from the sky and into the water?

    • Evan3

      Good be – they say other monsters will be in this film, though I doubt they would put in such formidable foes until the sequel.

  • HorrorFancy

    Yeah… I’m watching this one in theater.

  • ThunderDragoon

    Movie of the year right here for me. I can feel it already. Damn, I cannot wait to see this. Looks amazing.

  • allfours

    Been a long time lurker but had to join up to share the love.!
    Me and my son cant wait for this.

    I do have a criticism though!
    I wish they had strung us along a little longer, the last trailer was great, so is this, but I reckon they should have saved the reveal until later or not at all like cloverfield.
    ahh who cares, this is going to be awesome!!

  • Chrissie-Watkins

    Remember that 1998 Godzilla movie with Matthew Broderick? This movie just ate that movie’s whole family in front of it.

  • amol

    fuck captain america 2 fuck x men 7 fuck spiderman 5
    GODZILLA IS MY NO 1.

  • Zebraman1428

    This trailer alone blew the whole 1998 pile of crap clean out of the water.

  • Evan3

    You guys, I can’t even express how incredible this film has looked so far. This is the second trailer that they absolutely nailed in any conceivable way. I CANT WAIT!