Connect with us

Movies

NSFW: ‘The Greasy Strangler’ Trailer is the Most WTF Thing You’ll See Today

Hell, it might even be the most “what the fuck” thing you’ll have seen so far this year. I don’t know you, I don’t know your life, I just know that this trailer is all sorts of messed up!

Okay, let me introduce you to The Greasy Strangler, a new film from director Jim Hosking (The ABC’s of Death 2) which stars Michael St. Michaels, Sky Elobar, and Elizabeth De Razzo. I don’t really know how to describe it other than it clearly is taking a page from John Waters a lá Pink Flamingos.

The Los Angeles-set tale follows Ronnie, a man who runs a Disco Walking tour along with his browbeaten son, Brayden. When a sexy, alluring woman comes to take the tour, it begins a competition between father and son for her attentions. It also signals the appearance of an oily, slimy inhuman maniac who stalks the streets at night and strangles the innocent, soon dubbed ‘The Greasy Strangler.’

Produced by Timpson Films (Turbo Kid, Deathgasm), Drafthouse Films, and Elijah Wood’s production company SpectreVision (A Girl Walks Home Alone at Night, Cooties), The Greasy Strangler is hitting limited theaters and VOD on October 7th.

The HIGHLY NSFW trailer can be seen below.



AROUND THE WEB


COMMENTS

22 Comments
  • Uter

    Wow, was not expecting the comic tone. This looks kinda good.

  • diapers

    Yessir, that is the most WTF thing I’ve seen in at least a month. The son is wearing the same eyeglasses that my Mom had in the 80’s. This looks like a cross between Waters and Kaufman. What. The. Fuck!

    • Creepshow

      I read your comment, then watched the trailer, then pissed myself after seeing the glasses.

  • Creepshow

    Goddamn. This looks like TROMA crap, but better!!

  • Mr. Dry

    Well that escaleted GREASILY *wink* *wink* have you seen what I did the… OK, sorry. Seriously I have no idea of what the hell was happening in that trailer.

  • Jason Pankoke

    It looks like a glossed up version (yes, I said glossed) of the old Nineties SOV freak-out, THE BRIDE OF FRANK.

  • chris hayes

    I have to say it but WTF….

  • PrimeRibRoast

    Right up my ally!

  • RoboDouche

    Looks pretty awesome!

  • Michael Gevins

    Seems like a dark comedy in the vein of that odd movie “Pink Flamingos”

  • zombie84_41

    I love movies like this nice good old fashion WTF’s

  • Oh hell yeah I’m there… 🙂

  • Bobby1181

    I didn’t know Tim and Eric made a horror movie.

  • Necrogeddon666

    Had to do a second take of that…

  • VictoriaJane

    Yep that’s definitely up their with the most wtf things I’ve seen today.. now to beach my eyeballs

    • Cheshire TrollCat

      Fuck that, I’m drinking it.

  • silentevil77

    “I could feast on that queen’s ass all night long”Color me there

  • Cheshire TrollCat

    Whaaa…? Why? Okay….. Who?

  • Cheshire TrollCat

    Seems like something i heard in tim and eric…

  • elpinche

    Hell yes.

  • Satanzilla

    Greasy!

  • aNYagenda

    Wouldn’t it be harder to strangle somebody if you were greasy?

    I guess this guy doesn’t mind doing it the hard way.

More in Movies