Exclusive Red Band ‘Stitches’ Trailer Delivers the Bloody Goods!

  • Kenzo

    Lol so he returns from the grave un-decomposed and some kid lets him get close enough to touch his ear which he rips off? I still want to see this. But mostly because I must know how he inflates that guys head and the intestines/balloon animal trick looks pretty original.

  • Aaron Emery

    This movie is, well, not very good. Actually it’s pretty damn bad! That fucking Bloody-Disgusting Editor’s Choice stamp of approval makes me cringe.

  • coldblood

    This looks great. Got to check it out.

  • roughromantic

    Yeah I have to say I was quite disappointed by this as well. Other than a few marginally creative kills, it was really a chore to sit through. A potentially creative premise ruined by lackluster writing and a killer not too charismatic.

  • K-Dogg

    The teaser trailer looked so good to me, and this new trailer makes it look kinda shitty.

  • Nothing333

    I’m wondering if the director of Stitches has been tapped to direct a future VHS instalment. That would explain the inflated recommendation.