Age-Gated Red Band Trailer For ‘Wrong Turn 5: Bloodlines’!

  • djblack1313

    Holy Fuck this looks atrocious!! worse than both WT3 & WT4 (if that was possible). good god.

  • Skull-And-Crossbones

    i actually like the first 4 (the first one being my favorite) but that was an awful trailer. which is kinda shitty cause i love the synopsis so much. i hope the movie is better then the trailer.

  • drmb1990

    I really like WT12&4 but this looks baaaaaaad lol

  • Skratchy

    This looks like the biggest lamest piece of shit I’ve ever seen. Should’ve quit after 2.

  • Remember-Slithis

    Bad Cgi Blood.Sad to say a reboot would be better than doing this.Puke.

  • http://www.facebook.com/jbatchelder Josh Batchelder

    OMG THIS LOOKS AMAZING!!!

  • Tomi1190

    LOL at all the people that thought that and almost every other WT movie looked bad. Ahhh just retarded. THAT LOOKS AWESOME!!!!

  • DesignDeath

    This looks so bad it’s not even funny.

    • Trinity

      If you think so.
      I can not share your opinion

  • Trinity

    Oh My Goodness that is fucking kick ass!!
    I can’t wait to see it.
    This film is going to be awesome.

  • KnightOfTears

    In the tradition of the series, this one seems to hold true. I don’t watch these movies for an amazing storyline, or an innovative plot, I watch them because they throw the brutality and gore at you non-stop. You can’t go into these films without being ready to give up the storyline for all out mayhem and gory goodness. I love it!!

  • Jhanse3 (Jhanse29)

    This looks to have some pretty cool kills. I’ll probably check it out for a rental from redbox. With thatsaid, this trailer was pathetic. Not sure if it was the cheesy lines in the voiceovers or what. Also, I didn’t care for more of the WT flicks. forget which is which besides the first one.

  • http://www.facebook.com/FPJ666 FPJ666

    I didn’t think it looked bad at all…. It showed a bunch of gory shit – and thats what I expect from a Wrong Turn movie…. At this point we don’t need a trailer with a plot line….. Chances are, if your going to watch this movie then you’ve seen one of the earlier films.

  • egaltt23

    I don’t even know what to say…

  • Sloppy Joe Cocky

    I think the most hilarious part of this trailer was the “theater” mention. What a joke. After 2 decent entries, this series has gone downhill so fast. “Bloody Beginnings” was absolute garbage, and there’s no way anyone can justify that complete pile of fail.

  • horrorking95

    This looks hilarious! What was up with that voice-over man “you’re in the worng… Fucking… Theater!” Voice-over people aren’t supposed to swear! Hahaha. It looks terrible, they look as if they’re wearing bad halloween masks and the bad gore effects are blatantly just there to shock. Let’s stop all the Wrong Turn’s now. I think most of us gave up after two. How many people can make the same wrong turn!? This place needs to be sign posted.